Monday, December 10, 2012

i want mail

photo by Joana Cardoso

Hello :) how was your weekend? I went to see Anna Karenina and liked it - the actors, the director and the fact that is all made as if it was a play. Very different.

I am having some rough days. I am waiting for an email that will determine my life for 6 months and I know it is close and well...I am getting impatient. Every time the computer makes the noise of a new email my heart pounds. What should I do to distract myself?

love 
Maria Ana

---
Olá:) como foi o vosso fim-de-semana? Eu fui ver o Anna Karenina e gostei - dos actores, do realizador e do facto de ser feito como se fosse uma peça de teatro. Bem diferente.

Tenho tido uns dias complicados. Estou à espera de um email que determinará a minha vida por 6 meses e sei que ele está aí à porta e bom... estou a ficar impaciente. Cada vez que o computador faz o som de um novo email o meu coração salta. O que faço para me distrair?

Follow Something beautiful


No comments:

Did you read these?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...